איך משתמשים במצלמה התרמית החדשה של שנת 2022

Wiki Article

בגדול, יש היום המון סוגים של מצלמות תרמיות כאשר ההבדלים בין המצלמות השונות באים לידי ביטוי ברמת הרגישות שהמצלמה מסוגלת לזהות לצד איכויות רזולוציה.

נזילה של מים פוגעת בנכס וכרוכה בעלויות גבוהות. הקדימו לפעול לאיתור נזילות אצלכם בבית ותצליחו לצמצם את הנזק.

מאז ועד היום משמשת מצלמה טרמית למספר לא קטן של שימושים. היא מזהה עומס ייתר במערכות חשמליות המתחממות ככל שהעומס עליהן גובר. זיהוי כזה יכול למנוע נזק ואף אסון כי הוא מונע מהמערכות השונות להתלקח.

מצלמה תרמית, למי שטרם התוודע למושג, היא בעצם מצלמה מקצועית רובוטית מתקדמת שמסייעת לבעל המקצוע לאתר את מקור הנזילה, בין אם הוא מגיע מהצנרת, מאיטום לקוי, מרזבים תקולים, ברזים שבורים ועוד וזאת ללא הרס של המבנה או חציבה  בקירות, בזמן שהמצלמה מספקת מענה מדויק אודות המיקום של הנזילה והמקור שלה.

אנחנו כאן בשבילכם! כאנשים העסוקים שאנחנו, לעתים גם החרוצים מביננו חוטאים בדחיינות. בין אם זה בסידורים שוליים ובין

קרא עוד » טיפול בנזילה טיפול בנזילות טיפול בנזילה הינה ללא ספק מלאכה אשר שמור אך ורק לבעלי מקצוע. ניתן לראות כי רבים מנסים לאתר את מקור הבעיה לבד, באופן

זה יכול להתרחש בעת שטיפת כלים או אפילו להפתיע לפני שאתם יוצאים מן הבית – כאשר בואו נודה, נזילה אף פעם לא מגיעה בעיתוי נכון.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

מצלמה רגיל מתבססת על גלים של אור ועל כן מתקבלת תמונה צבעונית לפי הצבעים במציאות, איתור נזילה במצלמה טרמית מתבסס על הטמפרטורה של האובייקטים והצבעים בתמונה המתקבלת תלויים בחום האובייקטים ולא בצבעם האמיתי.

"הברז במטבח שלי התקלקל ויצרתי קשר עם יגאל בעקבות אחד הפרסומים שלו באינטרנט, הוא הגיע אלי והתקין עבורי ברז חדש. יגאל איש נחמד ומקצוען בתחומו, הוא הגיע אלי תוך חצי שעה מהרגע שקבענו, סיים את העבודה תוך זמן קצר וביצע את ההתקנה בצורה איכותית וטובה, יתר על כן אני מבין קצת במחירים בתחום הזה ויגאל גבה ממני סכום הגיוני מאוד והכל הורכב בצורה יפה ונקייה."

אז אחרי שהסברנו קצת כמה עולה איתור נזילות, הבנו שהמחיר הוא חשוב מאוד, השירות יכול להפוך את התיקון לנעים יותר וכמובן הציוד המתקדם קריטי כדי שנוכל למצוא עבורכם את התקלה ולהתחיל במלאכת התיקון. בנוסף לכל אלו, יש עוד פרמטר שחשוב לשים עליו דגש והוא כמובן הניסיון ועם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אפשר להגיע לפתרון של כל תקלה כי פשוט אחרי שכבר ראינו הכל שום דבר לא יכול להפתיע אותנו.

בעבר איתור נזילות בבתים פרטיים או בדירות כחלק מבנייני מגורים הייתה משימה לא פשוטה בכלל ולעתים אף הייתה נמשכת כמה website ימים, בשל הקושי לאתר את מיקום הנזילה ואת הסיבה שהיא נוצרה מלכתחילה. היום, תודות להתקדמות הטכנולוגיה ולשינוי ניכר שחל בכל תחום האינסטלציה ואיתור הנזילות במערכות ביוב וצנרת ביתית, ניתן לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית העובדת על טכנולוגיית אינפרא אדום ומזהה שינויי טמפרטורה באמצעותם ניתן לזהות את מקור הנזילה –מחירון איתור נזילות לרשותכם.

גיליתם נזילת מים באחד הקירות בבית? אל תחכו עד שזה יעלם! ברוב המקרים של נזילה או דליפת מים בקיר, מצב הקיר רק יחמיר ויכול להביא לנזק רציני לקירות הבית. איתור נזילות מים עם מצלמה טרמית זה בדיוק מה שאתם צריכים! מצלמה תרמית מקצועית לאיתור דליפות או נזילות מזהה איזורים בהם יש ריכוז מים גדול יותר ומאפשרת לגלות את מקור הנזילה בצורה המקצועית ביותר.

ניתן לבדוק את שעון לחץ המים על ידי סגירה של כל הברזים בבית.

Report this wiki page